Son dakika haberleri | AK Partililer, Yeşilyurt Belediyesi’nin yatırımlarını gezdi

04.09.2021
Okuma Süresi: 10 dakika
A+
A-

REKLAM ALANI

AK Parti Malatya Vilayet ve İlçe Bayan Kolları Liderleri ve İdare Heyeti Üyeleri, Yeşilyurt Belediyesi tarafından ilçeye kazandırılan yatırım alanlarında inceleme gezisi düzenlediler.

Yeşilyurt’un farklı noktalarındaki toplumsal ve kültürel yatırımları inceleyen bayanlar, Yeşilyurt’un gelişimine ışık tutan hizmetlerden ötürü Yeşilyurt Belediye Lideri Mehmet Çınar’a teşekkür ettiler.

AK Parti Malatya Vilayet Başkanlığında bir ortaya gelen AK Parti Vilayet ve İlçe Bayan Kolları Liderleri ve İdare Konseyi Üyeleri, AK Parti Yeşilyurt İlçe Lideri Muhammed Emin Yalçınkaya ile Yeşilyurt Belediye Lideri Mehmet Çınar’ı makamlarında ziyaret ederek, Yeşilyurt’ta gerçekleşen yatırımlar, uygulanan toplumsal sorumluluk projeleri ve planlanan yatırımlar hakkında ayrıntılı bilgiler aldılar.

Yeşilyurt Belediyesi tarafından hizmete sunulan Emanet Çarşı-Yöresel Eserler Çarşısı, Kiltepe Meslek Edindirme Kurs Merkezi, İlyas Kitap Kafe, Zaviye Mahallesi Millet Kıraathanesi, Esma Biltaci Kültür Merkezi, Sıkıntısız Semt Pazarı, Zelzele Eğitim Simülasyon Merkezi ve Bilim Atölyesi, Çocuk Trafik Eğitim Merkezi, Yeşilyurt Kent Kurulu, Ambalaj Atığı Toplama Ayırma Tesisi, Bayan Ömür Merkezi, Gedik Kültür Merkezi, Tarihi Yeşilyurt Konakları ve Müzelerini gezen AK Parti Malatya Vilayet ve İlçe Bayan Kolları Liderleri ve İdare Konseyi Üyeleri, kendilerine eşlik eden Yeşilyurt Bayan Teşebbüsü İşletme ve Geliştirme Kooperatifi Onursal Lideri Semra Çınar ve Yeşilyurt Belediyesi çalışanlarından bilgiler aldılar.

Yeşilyurt’ta gerçekleşen ziyaretin verimli ve yararlı geçtiğini belirten AK Parti Malatya Vilayet ve İlçe Bayan Kolları Liderleri ve İdare Heyeti Üyeleri, fizikî yatırımların yanı sıra bölgenin tarihi, kültürü ve gastronomisini tanıtmaya yönelik kültürel yatırımlar, gençlere yönelik toplumsal ve sportif hizmetler, bayanlara ve dezavantajlı kümelere yönelik hayata geçen projeler, toplumsal ömür alanları ve toplumsal tesislere hayran kaldıklarını söz edip, Yeşilyurt’un gelişim sürecine yakışır boyutlarda hizmete sunulan tüm hizmetlerin geleceğe dönük önemli yatırımlar olduğunu lisana getirdiler.

Yeşilyurt’ta faaliyete sunulan her yatırımın farklı bir bedel ve mana taşıdığını söz eden AK Parti Yeşilyurt İlçe Bayan Kolları Lideri Esin Tanrıverdi, “AK Parti Vilayet Bayan Kolları Başkanlığımız tarafından tertibi yapılıp, 13 İlçe Bayan Kolları Liderimizin iştirakiyle gerçekleşen ziyaretlerimiz epey verimli ve hoş geçti. Belediye Liderimize ve gruplarına hem misafirperverlikleri hem de ilçeye kazandırılan tüm yatırımlardan ötürü teşekkürlerimi sunuyoruz” halinde konuştu.

Yeşilyurt Belediye Lideri Mehmet Çınar ile eşi Semra Çınar inceleme gezisi sonunda tüm iştirakçileri Lezzet Caddesinde üretimi tamamlanan Yeşilyurt Mutfağında ağırlayarak yöresel yemeklerden ikram ettiler.

AK Parti Malatya Vilayet ve İlçe Bayan Kolları Liderleri ve İdare Heyeti Üyelerini Yeşilyurt’ta konuk etmekten büyük bir memnunluk duyduklarını söz eden Yeşilyurt Belediye Lideri Mehmet Çınar, Yeşilyurt’u en hoş yatırımlarla geleceğe hazırladıklarını söyledi.

Yeşilyurt’un hayata ve beşere kıymet katan yatırımlarla her geçen gelişip, büyüdüğüne dikkat çeken Yeşilyurt Belediye Lideri Mehmet Çınar, ” AK Parti Vilayet Bayan Kolları Başkanlığımızın tertibinde ilçemizin farklı noktalarındaki insan odaklı yatırımlarımızı inceleyen ve fikirleri bizimle paylaşan Vilayet ve İlçe Bayan Kolları Liderlerimizi konuk etmekten çok büyük onur duymaktayız. Tarihi, kültürü, havası, suyu, iklimi, eşsiz lezzetleri ve medeniyetiyle farklı hoşluklara sahip Yeşilyurt’un geçmişten gelen hüviyetine kıymet katmak ve geleceğe hoş eserler emanet etmek için vazifeye geldiğimiz günden beri hiç durmadan çalışıyoruz, projeler üretiyoruz ve kentimize katma paha katıyoruz. Seyahate katılan kıymetli konuklarımızın görüş ve tespitleri bizim için büyük ehemmiyet taşımaktadır. Sizlerin teklifleri yeni hizmetlerin kapısını aralayacaktır” sözlerini kullandı.

Yeşilyurt Belediyesinin yatırımları hakkında iştirakçilere bilgiler paylaşan Çınar, ” Spordan sanata, kentsel dönüşümden sıhhate, kültürden etrafa, temizlikten tarihi varlıkların korunmasına kadar her alanda çok faal ve dinamik bir biçimde çalışıyoruz.2019 mahalli seçimlerinde kentimize ve ilçemize kıymet katacak, her alanda kalkınmamıza vesile olacak 45 adet vaadimizi açıklayıp, kendimize maksat belirlemiştik.2,5 yıllık mühlet zarfı sonunda bu vaatlerimizin büyük bir kısmını tamamladık.Bu süreçte ayrıyeten 18’e yakın yeni projemize de hal verdik. Tarihi Konaklarımızın onarımından Millet Kıraathanelerine, Müzelerden Kültür Merkezlerine, Kitap Kafelerden Gençlik Merkezlerine, toplumsal ömür alanlarından toplumsal tesislere kadar her alanda ne kelam verdiysek yerine getirdik. Bir yandan bu çeşit kalıcı ve hoş yatırımlar yaparken öbür taraftan da borcu olmayan, kredi kullanmadan bu çeşit hizmetleri yapan bir lokal idare olarak bize aktarılan bütçeyi ve kaynaklarımızı en hoş biçimde kıymetlendiriyoruz. Çocuğundan gencine, bayanından dezavantajlı kümelere kadar toplumun tüm bölümlerinin gereksinim duyduğu yatırımları teker teker hizmete sunarak bu alanda örnek alınan ve takip edilen bir ilçe hüviyetine ulaşmanın memnunluğunu yaşıyoruz. Toplumsal tesislerimizde pandemi sürecine karşın bir yılda yaklaşık 1,5 milyon vatandaşımızı ağırladık. İlçemizin tarihi, kültürü ve medeniyetini ön plana çıkarmak ismine 8 adet müzemizi hizmete sunduk. Yeşilyurt’u müzeler kenti yapma yolunda kararlı adımlar atıyoruz. Ziyaret maksatlı kentimize gelenler farklı temalı konaklarımıza ve müzelerimize ağır ilgi gösteriyorlar. İlçemizin ulaşım ağını güçlendirmek, araç ve yaya trafiğimizi akıcı hale getirmek ismine merkez-kırsal ayrımı yapmadan tüm hayat alanlarımızı konforlu yollarla donatıyoruz. İlçemizdeki hayat kalitesini artırmak ismine yeni parklar yapıyoruz, kentimizde en fazla parka sahip ilçeyiz.215’nci parkımızı Melekbaba mahallemizde hizmete açacağız. Parklarımızın gerek mimari yapıları gerek yeşil alanları ve toplumsal aktivite alanları kentimizin estetik yapısına yeni hoşluklar katarken, her yaştan vatandaşımızın keyifle dinlendiği, sporunu yaptığı, çocuklarımızın inançlı ve sağlıklı ortamlarda gönüllerince eğlendiği yerler olarak ilçemize kazandırdık. İlçemizdeki spor tesislerinin sayısını süratle artırmaktayız. Çırmıhtı’daki güreş alanımızı yenileyip çağdaş bir imaja kavuşturmak için spor kompleksi projemize başladık. Yakınca’daki yüzme havuzumuzun inşaatı sürüyor, mahallelerimize nezih ve hoş alanlara sahip yeni halı alanlar, basketbol, voleybol ve spor kompleksleri kazandırıyoruz. Kentimizde birinci bocce alanını İnönü mahallemizdeki spor tesislerimizde hizmete sunacağız, tenis kortlarımızın sayısını artırmaktayız. AR-GE, Gençlik ve Spor, Tarım Hizmetleri, Sıfır Atık ve Uyum Müdürlüğüne sahip tek lokal idareyiz, bölgemizde öbür bir örneği olmayan Ambalaj Atığı Toplama Ayırma Tesislerini ilçemize kazandırdık. Yeşilyurt’un gastronomisini ön plana çıkarmak içinde önemli çalışmalar yürüyoruz. Geçen hafta içli köfte ve banazı karası üzümümüzün coğrafik işaret tescil dokümanını aldık, daha evvelden de kiraz yaprağı sarması ve dalbastı kiramızın tescil dokümanını almıştık. Malatya peyniri, Malatya bulguru, pirpirim ve ayran çorbası üzere eserlerimizin tescil süreçlerini başlattık. Gastronomiye çok büyük ehemmiyet veriyoruz, bölgemizi ziyaret edenlerin eşsiz lezzetlerimizi tatması için bu çalışmalara tartı veriyoruz. Bu ve gibisi tüm yatırımlarla hem bugüne hem de geleceğe yatırımlar yapıyoruz. Genç, dinamik ve çalışkan bir takımla bu projeleri yürüyoruz, toplumun tüm bölümleriyle güçlü ve sağlam bir irtibata sahibiz. Gönül Belediyeciliğine çok büyük değer veriyoruz. Emanet Çarşımız aracılığıyla gereksinim sahiplerine gereken yardımları ulaştırıyoruz. Her alanda çalışan, her alanda hizmet üreten, her alanda Malatya’ya kıymet katan yatırımlarda bulunan bir belediye olarak ilçemizi Cumhurbaşkanımızın işaret ettiği 2023 vizyonuna uygun bir hüviyete ulaştırmak için 7/24 çalışıyoruz” diye konuştu. – MALATYA

SON ZELZELELER: Türkiye ve dünyadan son dakika zelzeleler listesi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı

Bir önceki yazımız olan Başkan Çalışkan'dan Kaymakam Karadağ'a veda yemeği başlıklı makalemizde Başkanı, Çalışkan ve Kaymakam hakkında bilgiler verilmektedir.